Ο καθορισμός ηλικιακού ορίου για πρόσβαση στα Social Media δεν είναι περιορισμός. Είναι δικαίωμα στην ασφάλεια και την ψυχική υγεία. Δεν πρόκειται για ηθικό δίλημμα – είναι ζήτημα δημόσιας υγείας και κοινωνικής πραγματικότητας.
Το πιο πάνω θέμα το είχα αναλύσει με παρεμβάσεις και αρθρογραφία μου από το 2023.
Η λύση δεν είναι η πλήρης αποχή από την τεχνολογία, αλλά η υπεύθυνη και ισορροπημένη χρήση της. Μόνο τότε θα μπορέσουμε να προστατεύσουμε πραγματικά τα παιδιά μας και να εξασφαλίσουμε ότι η πρόοδος θα συνεχίσει να μας οδηγεί σε θετικά μονοπάτια, χωρίς να παραμελούμε τις προκλήσεις που φέρνει μαζί της.
Η συζήτηση δεν είναι εύκολη, είναι, όμως, αναγκαίο να γίνει.