Ευχαριστώ θερμά τη φίλη Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων και Πρόεδρο του Δημοκρατικός Συναγερμός Αννίτα Δημητρίου για το μήνυμα στήριξης και τις ευχές της!
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την ανάλυση της κίνησης σε αυτόν. Ενημερωθείτε περαιτέρω σχετικά με το πώς χρησιμοποιούμε τα "cookies" στην σελίδα Privacy policyOk