Ευχαριστώ θερμά τη φίλη Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων και Πρόεδρο του Δημοκρατικός Συναγερμός Αννίτα Δημητρίου για το μήνυμα στήριξης και τις ευχές της!

Facebook
Twitter
LinkedIn