«Η Πρόταση Νόμου που κατέθεσα στη Βουλή των Αντιπροσώπων αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για να συμβάλουμε ουσιαστικά στην απάμβλυνση του κυκλοφοριακού, να τεθεί ένα τέρμα στο χάος των δρόμων και να φέρουμε την Κύπρο στη νέα εποχή της βιώσιμης κινητικότητας. Για πρώτη φορά, μέσω Πρότασης Νόμου, το κράτος αναλαμβάνει θεσμικά την ευθύνη για την αποσυμφόρηση των πόλεων – όχι με αποσπασματικά μέτρα, αλλά με ένα ενιαίο σχέδιο που αλλάζει τη νοοτροπία των μετακινήσεων. Η πρόταση μου συνδυάζει μια σειρά από παραμέτρους όπως τεχνολογία, αλλαγές, διαφάνεια και αυστηρό έλεγχο.»
Διαβάστε το άρθρο μου στον Κυριακάτικο Φιλελεύθερο.
