Ιδιαίτερη τιμή για μένα να θέσω υπό την αιγίδα μου τη χθεσινή εκδήλωση του Αμπελουργικου Γεωργικού Μουσείου στο Πέρα Πέδι

Ενός μουσείου που αποτελεί 🔹️ξεχωριστό στολίδι της κυπριακής υπαίθρου, 🔹️ενός έργου που συνδέει το παρελθόν με το μέλλον,🔹️την παράδοση με την πρόοδο.

Το Πέρα Πέδι είναι ένας τόπος που κουβαλά στην ψυχή του τη μνήμη και την ταυτότητα της ορεινής Κύπρου.

Μια ζωντανή αφήγηση του μόχθου, της δημιουργίας και της ταυτότητας του τόπου.

Κάθε εργαλείο, κάθε αντικείμενο, κάθε φωτογραφία αφηγείται τη σχέση των ανθρώπων με τη γη, τη σημασία του αμπελιού και της ελιάς, τον ρυθμό μιας ζωής που χτίστηκε με σεβασμό στη φύση και στις αξίες των προγόνων μας.

Το Μουσείο αυτό δεν είναι απλώς ένας μουσειακός χώρος· είναι ένα σχολείο ζωής.

Έμπρακτα στηρίζουμε με συνέπεια πολιτικές που ενισχύουν τις κοινότητες, που διασφαλίζουν τη συμμετοχή των πολιτών και που βλέπουν την Κύπρο ολόκληρη όχι αποσπασματικά, αλλά ως ενιαίο οργανισμό που αναπτύσσεται με ισορροπία. Πολιτικές που ενισχύουν και αναδεικνύουν τον σημαντικό φυσικό μας πλούτο, την αξιόλογη πολιτιστική
κληρονομιά, την παραδοσιακή αρχιτεκτονική, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας και της κάθε περιοχής ξεχωριστά.

Συγχαίρω θερμά την πρόεδρο Ηλια Ηροδοτου για την αξιέπαινη προσφορά της και τα μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου Πέρα Πεδίου, καθώς και όλους όσοι εργάστηκαν για την υλοποίηση του έργου και διοργάνωση της εκδήλωσης.

Facebook
Twitter
LinkedIn