Η καθιερωμένη μου επίσκεψη στην ανακαινισμένη πτέρυγα της Παιδιατρικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού «Αμερικος Αργυρίου» για δώρα και ευχές ...
Στο χθεσινοβραδινό καθιερωμένο ετήσιο γκαλά που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Φίλων Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής "Αμερίκος Αργυρίου" για τη στήριξη του Κέντρου ...
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την ανάλυση της κίνησης σε αυτόν. Ενημερωθείτε περαιτέρω σχετικά με το πώς χρησιμοποιούμε τα "cookies" στην σελίδα Privacy policyOk