Στην πενταετία που μας πέρασε, στην πρώτη μου θητεία ως βουλευτής, πετύχαμε πολλά. Και τα πετύχαμε μαζί, εντός και εκτός Βουλής.

Σίγουρα μπορούμε και πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα.
Μια σύντομη ανασκόπηση αυτής της διαδρομής.

Facebook
Twitter
LinkedIn