Στο χθεσινοβραδινό καθιερωμένο ετήσιο γκαλά που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Φίλων Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής “Αμερίκος Αργυρίου” για τη στήριξη του Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής “Αμερίκος Αργυρίου”.
Το φετινό γκαλά όμως πέραν από τη φιλάνθρωπη συνεισφορά των συμπολιτών μας, ήταν πιο ιδιαίτερο από ποτέ.
Ιδιαίτερο γιατί ήταν το πρώτο γκαλά που γίνεται μετά και τη θεσμοθέτηση των προγραμμάτων προληπτικής παιδιατρικής.
Ένας στόχος, μια επιδίωξη που είχα θέσει από την πρώτη μέρα εκλογής μου στο Κοινοβούλιο ως Αντιπρόσωπος σας. Και πριν 9 μέρες αυτός ο μεγάλος στόχος επιτεύχθηκε με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας να εγκρίνει την πρόταση μου.
Στην χθεσινή όμως εκδήλωση γιορτάσαμε κυρίως την απόδειξη ότι όταν η κοινωνία των πολιτών, ο εθελοντισμός, η ιδιωτική πρωτοβουλία συνεργάζονται, όταν οι αξίες μπαίνουν πάνω από το κόστος, όταν υπάρχει συνέπεια, συνέχεια και μετρήσιμο αποτέλεσμα τότε το κράτος ακολουθεί και υιοθετεί αυτή την προσπάθεια.
Και το αποτέλεσμα είναι μετρήσιμο:
▶️ Πάνω από 800.000 ελέγχοι.
▶️ Εκατοντάδες χιλιάδες γυναίκες και νεογνά πέρασαν από τα προγράμματα του Κέντρου.
▶️ 800.000 ιστορίες – καθεμία μοναδική, καθεμία ένα παιδί που ξεκίνησε τη ζωή του με περισσότερη ασφάλεια.
Ξέρετε τι σημαίνει αυτό;
Ότι κάθε δωρεά, κάθε στήριξη, κάθε βράδυ σαν το χθεσινό έσωσε ζωές.
Κυριολεκτικά.
Ευχαριστώ όσους παρευρέθηκαν και στηρίζουν το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής “Αμερίκος Αργυρίου”, ευχαριστώ εσάς που στηρίζετε τις προσπαθειες μου, ευχαριστώ τους πολίτες που υποστηρίζουν τις προσπάθειες που καταβάλλονται εκτός και εντός Κοινοβουλίου.







